Strategiya

Flügger 2020 yilning yozida “Yashilga borish” strategiyasini ishga tushirdi.

Yangilangan strategiya doimiy sur'atni ta'minlashi va Flüggerni biznes va atrof-muhit nuqtai nazaridan barqaror yo'nalishda rivojlantirishi kerak.

Strategiya oltita asosiy yo'nalishdan iborat bo'lib, ular Flüggerning keyingi o'sishni ta'minlashdagi muvaffaqiyati uchun juda muhim va mijozlarimiz, aktsiyadorlarimiz va xodimlarimiz manfaati uchun yangi qiymat yaratuvchi tashabbuslarga sarmoya kiritishda davom etishi mumkin. Strategiya shuningdek, qisqa va uzoq muddatda barqarorlik maqsadlarini ham o'z ichiga oladi.

2030 yilga kelib, Flügger CO2-ni neytral ishlab chiqarishga harakat qiladi, qadoqlashda 75% qayta ishlangan plastmassadan foydalanadi va xalqaro yoki Shimoliy ekologiya belgisi bilan belgilangan 100% barqaror bo'yoq ishlab chiqaradi.

 

 

logo

Boshqa maqolalar

Strategiya

logo
logo

Colors

Flugger tomonidan uyda

Quyidagi ranglar mavjud

logo

Colors

Flugger hikoyasi

Flügger 1783 yilda Gamburgda tashkil etilgan va Daniyada 1890 yildan beri mavjud.